Op stap met de camper.

Wij zijn Nies en Harrie en na jaren kamperen met tent en caravan, hebben we in 2006 onze 1e camper aangeschaft.
Bij de tekst ziet u foto's van onze uitstapjes en/of vacanties.

woensdag 18 januari 2017

1 januari 2017 Almerimar

Wij zijn richting huis vertrokken in verband met familie omstandigheden. Omdat de reis naar Marokko nu niet doorgaat zal ik een tweetal foto video's van de vorige overwintering (2015/2016)invoegen.

29 december 2016 Almerimar

Vanmorgen eerst de bestelde medicijnen bij de apotheek opgehaald. Daarna 45 km gereden naar Almerimar. Daar staan we nu op een camper plaats 2 km buiten de plaats, maar wel vlak bij de zee. In de verte zien we bergen met sneeuw. Vanmiddag naar de haven gelopen en op een terrasje gezeten.

28 december 2016 Almeria

Na twee dagen La Isleta, waar je heerlijk kunt wandelen, zijn we vanmorgen naar Almeria gereden en staan nu op een mix parking in de buurt van de boulevard. Een ritje van 41 km. Een prima plaats voor een nacht om de stad te bezoeken. Zaterdags is hier in de omgeving een grote markt. Vanmiddag gewandeld langs de boulevard en lekkere koffie gedronken op een terras. Vandaag bewolkt en redelijk wat wind. Gelukkig wel droog en niet koud.

26 december 2016 La Isleta

Wij hebben na 3 dagen Playa Carolina ten zuiden van Aguilas vaarwel gezegd. Het waren mooie dagen met zonnig weer op een plek met prachtig uitzicht over de zee enerzijds en het heuvelachtig landschap anderzijds. Elke dag een wandeling gemaakt met zijn vieren en de hond. Al met al genieten!! Nu zijn we zo'n 120 km verder zuidwaarts gereden en staan op een vrije gedoogplek aan zee bij Playa Penom blanca in La Isleta Deze plek ligt in het park naruralde Cabo de Gaat Nijar. Een heel mooi wandelgebied. Het is een klein plaatsje met diverse restaurantjes en een kleine supermercado. Ook hier is het weer volop genieten van het mooie weer en de omgeving

23 december 2016 Aquillas

Vanmorgen met Hans en Wil (waren inmiddels ook in Puntas de Calnegre aangekomen) naar Aquillas gereden. Een afstand van ruim 40 km. Wij staan nu vrij aan zee bij Playa Carolina. Een mooie gedoogplek met prachtig uitzicht. Tevens mooi kunnen wandelen in de omgeving. Het weer was vandaag weer zon overgoten.

19 december 2016 Puntas de Calnegre

Het afgelopen weekend is onstuimig verlopen. Heel veel regen, onweer en hoge golven. Gelukkig is de camper plaats noodweer bestendig gebleken. Wel was het zeewater over de weg gekomen tot in de oprit van de camper plaats en heeft een enorme troep achter gelaten. De gemeente is nu bezig om alles weer schoon te maken. Ons werd geadviseerd om te blijven staan en niet weg te rijden. We hebben besloten om hier in ieder geval nog tot en met woensdag te blijven. Morgen zal het weer beter worden. Nu is het al veel rustiger.

16 november 2016 Puntas de Calnegre

Na 3 dagen geitenweitje zijn we vanmorgen vertrokken. Eerst naar Mazarron, waar we langs de dokter gegaan zijn, die spreekuur hield in Clinica medical. Harrie is nml. vreselijk aan het hoesten, al weken lang en dit werd alleen maar erger. In de nachten was de ademhaling,lawaaierig. De arts constateerde een behoorlijke longontsteking. Harrie kreeg een injectie en een zevental verschillende medicijnen voorgeschreven. Dit zal wel helpen denken ze. Daarna naar Taray camperpark gereden. Hier staan we met uitzicht op zee. Jammer dat het al bijna de hele dag regent. In ieder geval blijven we hier het weekend staan.